Obalový materiál piva a jeho vliv na spotřební preference a konzumní chování studentů – Matěj Jiránek
Matěj Jiránek
Diplomová práce
Obalový materiál piva a jeho vliv na spotřební preference a konzumní chování studentů
Packaging Material and Its Influence on Consumer Preferences and on the Consumer Behavior of Students
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na obalový materiál a jeho vliv na preference spotřebitele a konzumní chování studentů. Součástí jsou dva kvantitativní výzkumy. První výzkum je prováděn za pomoci dotazníkového šetření. Jeho cílem je zmapovat současnou situaci na trhu baleného piva. Pozornost je věnována hlavně obalovým materiálům a jejich vlivu na spotřebitele. Na základě analýzy výsledků z dotazníkového …víceAbstract:
This thesis is focused on packaging material and its influence on consumer preferences and on consumer behavior of students. It consists of two quantitative researches. The first research was carried by means of a questionnaire survey. It was aimed at mapping the current situation on the bottled beer market. Special attention was paid to packaging materials and their impact on consumers. Based on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76471
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76471
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Do lower interest rates boost consumption? An insight into low-interest rate environments and consumption behavior in Germany.
Daniel Camilo Oviedo Arevalo -
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
Anežka Blažek Wijsman -
Bioaktivní obalový materiál na bázi hydrogelu pro agro produkty
Smarak Bandyopadhyay -
Stanovení úbytku oxidu uhličitého v nealkoholických nápojích ve vztahu na použitý obalový materiál
Barbora Bolková -
Prodej balené vody v ČR v environmentálních a ekonomických souvislostech
Nikola Procházková -
Udržitelné balení výrobků spotřební chemie se zaměřením na volbu a úsporu obalových materiálů
Filip Mikšovský