Nástup čisté mobility a její vliv na webové konfigurátory nových vozů – Bc. Martin Kozel
Bc. Martin Kozel
Master's thesis
Nástup čisté mobility a její vliv na webové konfigurátory nových vozů
Advent of clean mobility and its impact on web-based new car configurators
Abstract:
Tato diplomová práce reaguje na nástup čisté mobility a jejího vlivu na webové konfigurátory nových vozů, které patří k nejúčinnějším nástrojům podpory prodeje v současnosti. Kýženým cílem této diplomové práce byla identifikace klíčových oblastí pro optimalizaci práce s webovým konfigurátorem výrobců vozů za účelem přechodu na čistou mobilitu a ke zvýšení spokojenosti, uživatelské přívětivosti a edukace …moreAbstract:
This master’s thesis responds to the advent of clean mobility and its impact on web-based new car configurators which represent one of the most effective sales support tools nowadays. The desired aim of this thesis was to identify key areas where work with web-based new car configurators could be optimized in order to transition towards clean mobility and increase satisfaction, user experience and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 16. 2. 2022
- Supervisor: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
- Reader: Jana Přikrylová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / specializace:
Economics and Management / International Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Marketingová komunikace vybraného ekologického produktu
Jiří Študent -
Marketingová komunikace vybraného produktu
Jakub Lesniak -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu
Jan Klimáček -
Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu
Klára Švamberková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights