Nástup čisté mobility a její vliv na webové konfigurátory nových vozů – Bc. Martin Kozel
Bc. Martin Kozel
Diplomová práce
Nástup čisté mobility a její vliv na webové konfigurátory nových vozů
Advent of clean mobility and its impact on web-based new car configurators
Anotace:
Tato diplomová práce reaguje na nástup čisté mobility a jejího vlivu na webové konfigurátory nových vozů, které patří k nejúčinnějším nástrojům podpory prodeje v současnosti. Kýženým cílem této diplomové práce byla identifikace klíčových oblastí pro optimalizaci práce s webovým konfigurátorem výrobců vozů za účelem přechodu na čistou mobilitu a ke zvýšení spokojenosti, uživatelské přívětivosti a edukace …víceAbstract:
This master’s thesis responds to the advent of clean mobility and its impact on web-based new car configurators which represent one of the most effective sales support tools nowadays. The desired aim of this thesis was to identify key areas where work with web-based new car configurators could be optimized in order to transition towards clean mobility and increase satisfaction, user experience and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
- Oponent: Jana Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Marketingová komunikace vybraného ekologického produktu
Jiří Študent -
Marketingová komunikace vybraného produktu
Jakub Lesniak -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu
Jan Klimáček -
Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu
Klára Švamberková
Název
Vložil
Vloženo
Práva