Hry, písničky a říkanky jako motivační prvek ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ – Lucie ADAMCOVÁ
Lucie ADAMCOVÁ
Master's thesis
Hry, písničky a říkanky jako motivační prvek ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ
Games, songs and rhymes as a motivational component in teaching English at a primary school
Anotácia:
Ve své diplomové práci: "Hry, písničky a říkanky jako motivační prvek ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ", se snažím zjistit do jaké míry jsou hry, písničky a říkanky pro žáky motivačním prvkem. Zda pomáhají k vyšší aktivitě žáků ve vyučování, k snadnějšímu zapamatování obsahu učiva a k samostatné práci mimo vyučování. V teoretické části diplomové práce se zabývám osobností žáka 1.stupně, pojmy motivace …viacAbstract:
In my thesis: "Games, songs and rhymes as a motivational component in teaching English at a primary school", I concentrate on the issue of motivating primary school pupils through the means of games, songs and rhymes. I try to find out whether using easy memorable techniques makes the pupils more active in the lessons and whether it makes them keen on studying at home, too. In the theoretical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zverejniť od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Blanka Babická, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMCOVÁ, Lucie. Hry, písničky a říkanky jako motivační prvek ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Práce na příbuzné téma
-
Územní a populační vývoj obce Stará Bělá jako námět vyučovací hodiny
Šárka JURÁŇOVÁ -
Reflexe v hodinách přírodovědy v závěru vyučovací hodiny
Joanna Guńková -
Motivace žáků 1. a 2. stupně ZŠ při hodinách českého jazyka na vybrané škole
Štěpánka Šmerdová -
Vliv motivace na psanou formu vypravování žáků na 1.stupni ZŠ
Aneta Huttová -
Motivace a školní výkonová motivace u žáků na 1.stupni ZŠ
Lucie JANKŮ -
Zdroje motivace žáků 1. stupně ZŠ k mimoškolním činnostem
Daniel ŽIDEK -
Motivace a školní úspěšnost žáků na 1. stupni ZŠ
Petra VEJVODOVÁ -
Motivace ke sportovním aktivitám u žáků 1. stupně základní školy
Iveta Langová
Názov
Vložil
Vložené
Práva