Aneta WÜRZOVÁ

Bakalářská práce

Návrh komunikačního plánu firmy Fatra, a.s. se zaměřením na stavební trh

Proposal of communication plan for Fatra, Inc. focused on the construction market
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je návrh komunikačního plánu firmy Fatra, a.s. se zaměřením na stavební trh. Společnost Fatra, a.s. obchoduje na podnikové úrovni. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to na: teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem se zaměřila na marketingovou komunikaci a její nástroje, dále na specifikaci trhu B2B a hlavní cílové skupiny firmy. V praktické části je …více
Abstract:
The content of this work is to propose a communication plan for Fatra, Inc. focusing on the construction market. Fatra, Inc. trades on the enterprise level. The bachelor´s work is divided into two parts namely: theoretical and practical. In the theoretical part, I focused on marketing communication and its tools, as well as on the specification of B2B market and the main target groups of company. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor: 17910

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ivo Benda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

WÜRZOVÁ, Aneta. Návrh komunikačního plánu firmy Fatra, a.s. se zaměřením na stavební trh. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing