Aneta WÜRZOVÁ

Bachelor's thesis

Návrh komunikačního plánu firmy Fatra, a.s. se zaměřením na stavební trh

Proposal of communication plan for Fatra, Inc. focused on the construction market
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je návrh komunikačního plánu firmy Fatra, a.s. se zaměřením na stavební trh. Společnost Fatra, a.s. obchoduje na podnikové úrovni. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to na: teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem se zaměřila na marketingovou komunikaci a její nástroje, dále na specifikaci trhu B2B a hlavní cílové skupiny firmy. V praktické části je …more
Abstract:
The content of this work is to propose a communication plan for Fatra, Inc. focusing on the construction market. Fatra, Inc. trades on the enterprise level. The bachelor´s work is divided into two parts namely: theoretical and practical. In the theoretical part, I focused on marketing communication and its tools, as well as on the specification of B2B market and the main target groups of company. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2010
Identifier: 17910

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ivo Benda

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

WÜRZOVÁ, Aneta. Návrh komunikačního plánu firmy Fatra, a.s. se zaměřením na stavební trh. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing