Návrh komunikačního plánu firmy Fatra, a.s. se zaměřením na stavební trh – Aneta WÜRZOVÁ
Aneta WÜRZOVÁ
Bakalářská práce
Návrh komunikačního plánu firmy Fatra, a.s. se zaměřením na stavební trh
Proposal of communication plan for Fatra, Inc. focused on the construction market
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je návrh komunikačního plánu firmy Fatra, a.s. se zaměřením na stavební trh. Společnost Fatra, a.s. obchoduje na podnikové úrovni. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to na: teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem se zaměřila na marketingovou komunikaci a její nástroje, dále na specifikaci trhu B2B a hlavní cílové skupiny firmy. V praktické části je …víceAbstract:
The content of this work is to propose a communication plan for Fatra, Inc. focusing on the construction market. Fatra, Inc. trades on the enterprise level. The bachelor´s work is divided into two parts namely: theoretical and practical. In the theoretical part, I focused on marketing communication and its tools, as well as on the specification of B2B market and the main target groups of company. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
17910
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WÜRZOVÁ, Aneta. Návrh komunikačního plánu firmy Fatra, a.s. se zaměřením na stavební trh. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Plán marketingové komunikace společnosti ISP Green pro rok 2023
Johana Máhrlová -
Plán marketingové komunikace vybrané společnosti
Michaela Dvorská -
Plán marketingové komunikace nové služby zakázkového pečení ve Zlíně
Terezie Dobešová