Bc. Štefan Molnár

Master's thesis

Funkční využití virálního marketingu v oblasti energetických nápojů

Functional Application of Viral Marketing in the Field of Energy Drinks
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou virálneho marketingu a jeho možným vyu-žitím v oblasti energetických nápojov na českom trhu. V teoretickej časti práce sú predsta-vené základné teoretické východiská, ktoré na túto tému ponúka súčasná odborná literatúra. Praktická časť práce analyzuje vybrané virálne kampane a zároveň súčasne predstavuje výs-ledky marketingového výskumu, ktorý skúma úspešnosť …more
Abstract:
This diploma thesis describes the issues of viral marketing and its possible application in the field of energy drinks on the Czech market. The theoretical part of the thesis presents the basic and current theoretical background offered by the contemporary literature. The practical part analyzes selected viral campaigns and at the same time, presents the results of a marketing resesarch, which was …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Milan Banyar, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Molnár, Štefan. Funkční využití virálního marketingu v oblasti energetických nápojů. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications