Funkční využití virálního marketingu v oblasti energetických nápojů – Bc. Štefan Molnár
Bc. Štefan Molnár
Master's thesis
Funkční využití virálního marketingu v oblasti energetických nápojů
Functional Application of Viral Marketing in the Field of Energy Drinks
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou virálneho marketingu a jeho možným vyu-žitím v oblasti energetických nápojov na českom trhu. V teoretickej časti práce sú predsta-vené základné teoretické východiská, ktoré na túto tému ponúka súčasná odborná literatúra. Praktická časť práce analyzuje vybrané virálne kampane a zároveň súčasne predstavuje výs-ledky marketingového výskumu, ktorý skúma úspešnosť …moreAbstract:
This diploma thesis describes the issues of viral marketing and its possible application in the field of energy drinks on the Czech market. The theoretical part of the thesis presents the basic and current theoretical background offered by the contemporary literature. The practical part analyzes selected viral campaigns and at the same time, presents the results of a marketing resesarch, which was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOLNÁR, Štefan. \textit{Funkční využití virálního marketingu v oblasti energetických nápojů}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/5medgy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Molnár, Štefan. Funkční využití virálního marketingu v oblasti energetických nápojů. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
VIDEO - AUTORSKÉ VIDEO
Anežka BERÁNKOVÁ -
Video - autorské video
Tereza VÍZNEROVÁ -
Effective Video Marketing using YouTube Video Hosting
Elizaveta Zakharova -
VIDEO - AUTORSKÉ VIDEO
Tomáš ČERVENÝ -
VIDEO - DOKUMENTÁRNÍ VIDEO - DISORDINARY
Jáchym KACHLÍK -
Akcelerace dekódování videa pomocí Vulkan Video API
Ondřej Richtr