Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Markéta Všetečková
Bc. Markéta Všetečková
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analysis of merchandising and shopping atmosphere selected business units
Anotace:
Bakalářská práce bude vypracovávána na téma analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky. Nejdříve se zaměřím na část teoretickou, poté bude následovat aplikační část, ve které představím zvolenou obchodní jednotku Hecht v Táboře a následně porovnám s jednotkou Mountfield. Cílem práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňované merchandisingové zásady. Každá z jednotek má …víceAbstract:
The thesis will be developed on the topic of analysis of merchandising and shopping atmosphere for the selected business unit. First, I will focus on theoretical, then the application will follow the part in which I introduce the selected business unit in the camp and subsequently Hecht compare with unit Mountfield. The aim of this work is to analyze the shopping atmosphere and a merchandising principles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/sb6lc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VŠETEČKOVÁ, Markéta. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/5mkvku/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Nešpolová