Bc. Petra Malá
Master's thesis
Jazyk reklamy
The Language of Advertisement
Anotácia:
Předmětem mé diplomové práce je jazykový rozbor a interpretace vybraných televizních reklamních spotů. První část předkládá reklamu z teoretického hlediska jako specifický způsob komunikace, druhá část je zaměřena na praktickou analýzu vybraných reklamních televizních spotů z jazykového hlediska, na užití jazykových aktualizačních prostředků. V celé diplomové práci si kladu otázku, jakou roli hraje …viacAbstract:
The subject of my thesis is the language analysis and interpretation of selected television advertising spots. The first part presents an andvertisement from a theoretical point of view as a specific mode of communication, the second part focuses on the practical analysis of selected advertising spots from a linguistic point of view, and on the using of language updating means. In the whole thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zverejniť od: 17. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
- Vedúci: PhDr. Alex Röhrich, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Malá, Petra. Jazyk reklamy. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for upper-secondary school / CJ-OV
Práce na příbuzné téma
-
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
Andrea Jordanová -
Reklama - její typy a jazykové prostředky
Pavlína Zouharová -
Analýza jazykových prostředků v reklamách na mobilní operátory a nápoje
Leona Jenčová -
Terminologická báze a tematické pracovní listy pro inovaci výuky překladu a tlumočení (reklama) Baza terminów i tematyczne karty pracy dla inowacji nauki przekładu i tłumaczeń (reklama)
Jana ŠPREŇAROVÁ -
Jazyková analýza televizních reklam
Alžběta VINTROVÁ -
Reklama a životní prostředí: Komparativní analýza lifestylových a geografických časopisů
Adéla VYVIJALOVÁ -
Reklama v časopisech pro dívky
Barbora KROPÁČOVÁ