Návrh komunikačního mixu stavební spořitelny – Dana Křížková
Dana Křížková
Bakalářská práce
Návrh komunikačního mixu stavební spořitelny
Proposal of Communication Mix in the Building Society
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu společnosti Českomoravská stavební spořitelna, a.s. Tato práce se snaží nalézt nová vylepšení v šíření komunikace této společnosti. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky, které s danou problematikou souvisí, praktická část je zaměřena na charakteristiku společnosti. V této části je provedena analýza, zhodnocení jednotlivých nástrojů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with proposal of communication mix for the company Českomoravská stavební spořitelna, a.s. This work tries to find new improvements of the expansion of communication of this company. The theoretical part consists of theoretical findings related to this issue, the practical part is based on the characteristics of the company. In the latter part I performed analysis and evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křížková, Dana. Návrh komunikačního mixu stavební spořitelny. Česká Lípa, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Yana Galkina -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov
Název
Vložil
Vloženo
Práva