Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu – Bc. Natálie Ševčíková
Bc. Natálie Ševčíková
Diplomová práce
Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
Event Marketing as a Tool to Support University Sports
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem event marketing a jeho potenciálním využitím jako podpora univerzitního sportu. Teoretická část definuje základní pojmy jako jsou event marketing, sport a marketing sportu a v závěrečné části se zaměřuje na marketingový výzkum. Praktická část představuje Českou asociaci univerzitního sportu s následnou analýzou její dosavadní marketingové činnosti a jsou odhaleny aktuální …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic of event marketing and its potential use as a support for university sports. The theoretical part defines basic concepts such as event marketing, sports and sports marketing, and the final part focuses on marketing research The practical part presents the Czech Association of University Sports with a subsequent analysis of its marketing activities to date, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ševčíková, Natálie. Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační kampaně pro univerzitní hokejový klub
Michal Bureš -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing jako forma rozvoje cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic
Kateřina Juřicová -
Event Marketing a Spartan Race: Identifikace motivačních faktorů dospělých účastníků extrémních závodů
Dana Bednářová -
Student Investment Opportunities with an Initial Investment Amount under 5000 U.S. Dollars. Student Investment Portfolio Building.
Timur Elyas -
International Student Recruitment, Brand Amplification, and Student Retention Initiatives in Higher Education
Deepak Sunil Kumar -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ