Rodinné podnikání v České republice a jeho specifické problémy – Bc. Jindřich Jansta
Bc. Jindřich Jansta
Diplomová práce
Rodinné podnikání v České republice a jeho specifické problémy
Family Business in the Czech Republic and its Specific Problems
Anotace:
Diplomová práce vypracovává podnikatelský plán rodinného podniku, jehož hlavní činností je výroba a prodej palet. V úvodní části práce jsou definovány rodinné podniky a shrnuta jejich historie. Dále jsou popsány specifické problémy rodinného podnikání, podnikatelský plán, jeho druhy a možné využití. Následuje analytická část práce, kde je představen zkoumaný rodinný podnik, popsáno odvětví ve kterém …víceAbstract:
Master thesis elaborates a business plan for the family business whose main activity is the manufacture and sale of pallets. In the first part of thesis there are defined family businesses and summarized its history. Then the thesis describes the specific problems of family business, business plan, its types and possible utilization. The following part analytical introduced the family business of research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Zveřejnit od: 6. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Petra Rydvalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jansta, Jindřich. Rodinné podnikání v České republice a jeho specifické problémy. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza marketingové kampaně klubu Basket Brno v sezóně 2021/2022
Kristýna Navrátilová -
Analýza výkonnosti podniku
Zuzana Plemeníková
Název
Vložil
Vloženo
Práva