Marketingová strategie nadačního fondu – Iveta Maurerová
Iveta Maurerová
Diplomová práce
Marketingová strategie nadačního fondu
Marketing Strategy of the Endowment Fund
Anotace:
Tato diplomová práce na téma "Marketingová strategie nadačního fondu" se zabývá činností neziskových organizací a jejich metodami a principy. V teoretické části jsou definovány významné pojmy související s marketingem a marketingovou strategií, dozvíte se, jak jsou nadační fondy financovány, co vše obnáší jejich vznik, jeho orgány, formy PR v neziskových organizacích, cílové skupiny, či konkurenční …víceAbstract:
This diploma thesis on the topic "Marketing strategy of an endowment fund" deals with the activities of non-profit organizations and their methods and principles. In the theoretical part, I define important concepts related to marketing and marketing strategy, you will learn how foundation funds are financed, what their creation entails, its bodies, forms of PR in non-profit organizations, target groups …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Maurerová, Iveta. Marketingová strategie nadačního fondu. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Návrh plánu na založení nestátní neziskové organizace
Kristýna Pokorná -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Petra Šťastná -
Řízení a financování neziskové organizace
Tomáš Bláha -
Malé a velké neziskové organizace nadačního typu
Nicole Augustinová -
Branding vybrané neziskové organizace
Kateřina TOUPALOVÁ -
Podíl neziskové organizace na zapojení občanské společnosti do cestovního ruchu
Aneta Mizerová