Mgr. Pavla Schejbalová

absolventská práce studenta CŽV

Čtenářské lekce ve 3. ročníku ZŠ s využitím metod kritického myšlení

Reading lessons in the 3rd year of elementary school using critical thinking methods
Abstract:
Teoretická část mé závěrečné práce se zabývá vymezením pojmu čtenářská gramotnost a strategiemi a dovednostmi, jež ke zvyšování této gramotnosti vedou. Metody, které jsem využila v praktické části, jsou pak vysvětleny podrobněji. Je také zaměřena na osvětlení pojmu kritické myšlení a zejména na program RWCT, který vede k rozvoji kritického myšlení. Praktická část obsahuje tři čtenářské lekce, vytvořené …more
Abstract:
The theoretical part of my final thesis explains the definition of the concept of reading literacy and the strategies and skills that lead to increasing the level of reading proficiency. The methods I used in the practical part are explained in more detail later on. It is also aimed at illuminating the concept of critical thinking and especially the RWCT method that leads to the development of critical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jindřich Bernt

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Schejbalová, Pavla. Čtenářské lekce ve 3. ročníku ZŠ s využitím metod kritického myšlení. Liberec, 2022. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická