Čtenářské lekce ve 3. ročníku ZŠ s využitím metod kritického myšlení – Mgr. Pavla Schejbalová
Mgr. Pavla Schejbalová
absolventská práce studenta CŽV
Čtenářské lekce ve 3. ročníku ZŠ s využitím metod kritického myšlení
Reading lessons in the 3rd year of elementary school using critical thinking methods
Abstract:
Teoretická část mé závěrečné práce se zabývá vymezením pojmu čtenářská gramotnost a strategiemi a dovednostmi, jež ke zvyšování této gramotnosti vedou. Metody, které jsem využila v praktické části, jsou pak vysvětleny podrobněji. Je také zaměřena na osvětlení pojmu kritické myšlení a zejména na program RWCT, který vede k rozvoji kritického myšlení. Praktická část obsahuje tři čtenářské lekce, vytvořené …moreAbstract:
The theoretical part of my final thesis explains the definition of the concept of reading literacy and the strategies and skills that lead to increasing the level of reading proficiency. The methods I used in the practical part are explained in more detail later on. It is also aimed at illuminating the concept of critical thinking and especially the RWCT method that leads to the development of critical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jindřich Bernt
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHEJBALOVÁ, Pavla. \textit{Čtenářské lekce ve 3. ročníku ZŠ s využitím metod kritického myšlení}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/5n61lc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Schejbalová, Pavla. Čtenářské lekce ve 3. ročníku ZŠ s využitím metod kritického myšlení. Liberec, 2022. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and Educationceloživotní / field:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Rozšiřující studium učitelství pro 1. st. ZŠ
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
Vybrané metody RWCT v literární výchově na 2. stupni ZŠ
Lucie Dvořáková -
Programy na podporu kritického myšlení u dětí mladšího věku s použitím metod RWCT v Městské knihovně Český Těšín
Šildrová Šildrová -
Využití metody RWCT v rámci hodin estetické výchovy pro seniory navštěvující Univerzitu třetího věku
Michaela Hložková -
Možnosti využití metod RWCT ve školní družině
Anna Vašková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights