Bc. Aneta Rozmahelová

Diplomová práce

Mediální trh v České republice

Media market in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se věnuje mediálnímu trhu v České republice. Cílem této práce je přiblížit aktuální situaci na trhu médií a provést jeho analýzu. Teoretická část práce se nejprve věnuje historii, kde je u vybraných médií popsán vývoj od jejich vzniku až do současnosti. Dále se práce zaměřuje na inzerci v masových médiích a jsou popsány klady a zápory jednotlivých mediatypů. Následně se práce zabývá …více
Abstract:
The present thesis is devoted to the study of the media market in the Czech Republic. The main objective of the work is to describe the current media market situation and perform its analysis. In the theoretical part, the historical development of the selected media types from their origin to the present is summarized. The thesis also focuses on advertising in the mass media and the positives and negatives …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní