BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola. – Renata Mahdalová
Renata Mahdalová
Diplomová práce
BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola.
BTL marketing communications as an incitement to the purchase, applied to Coca-Cola brand
Anotace:
Diplomová práce je složena z části teoretické a praktické. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy, jako je marketingový mix a komunikační mix, volba cílové skupiny a cíle marketingové komunikace. Jsou zde popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu, které jsou rozděleny na ATL a BTL marketingové komunikační nástroje, přičemž větší důraz je kladen na BTL nástroje (sales promotion, direct …víceAbstract:
The thesis consists of theoretical and practical part. In the theoretical part important terms like marketing mix, marketing communications, target group and marketing goals are explained. There are also described the individual marketing tools of the marketing mix, which are divided into ATL and BTL marketing tools. The whole thesis is focused on BTL marketing activities like sales promotion, direct …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24865
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24865
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
Markéta Kristlová -
Marketingová komunikace vybraného produktu
Jakub Lesniak -
Marketingová komunikace ve vybraném podnikatelském subjektu
Tereza Hoštáková -
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Kateřina Winterová -
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Monika Maříková -
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
Markéta Kristlová -
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
Lucie Bindzarová -
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
Markéta Kristlová