Stategická analýza společnosti ArcelorMittal Ostrava a.s. – Vít Jedlička
Vít Jedlička
Master's thesis
Stategická analýza společnosti ArcelorMittal Ostrava a.s.
The strategic analysis ArcelorMittal Ostrava a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit možnou strategii ocelářského podniku ArcelorMittal Ostrava a.s. Součástí tvorby strategie je strtategická analýza, rozdělená na externí a interní část a koneřná SWOT analýza. Na základě těchto údajů probíhá zhodnocení a výběr strategické varianty a nástin její implementace a kontroly.Abstract:
The aim of this thesis is to develop a possible strategy for the steel company ArcelorMittal Ostrava a.s. First part of thesis is about the strategy analysis creation. Its divided into external and internal analysis parts and final SWOT analysis. Final part of thesis concludes evaluation and selection of optimal strategy and outline its implementation and monitoring.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34928
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2013
- Supervisor: Helena Sedláčková
- Reader: Josef Krause
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34928
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Strategy evaluation of China Southern Airlines
Zhiyuan Zhang -
Implementation of Strategy Through Balanced Scorecard Method
Daniela Kharroubi -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Strategie řízení závodu v konkrétním podniku
Petra Honusková