Ondřej PECH

Bachelor's thesis

Veřejná diplomacie, branding - Plzeň EHMK 2015

Public Diplomacy, Branding - ECoC Pilsen 2015
Abstract:
Práce se zabývá programem Plzně - Evropského hlavního města kultury 2015. Posuzuje program jako nástroj city brandingu a zkoumá jeho potenciál.
Abstract:
This thesis aims to describe the programme of Pilsen - European Capital of Culture 2015. It analyzes the programme as a city branding tools and further describes its potential in general.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PECH, Ondřej. Veřejná diplomacie, branding - Plzeň EHMK 2015. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/