Ondřej PECH

Bakalářská práce

Veřejná diplomacie, branding - Plzeň EHMK 2015

Public Diplomacy, Branding - ECoC Pilsen 2015
Anotace:
Práce se zabývá programem Plzně - Evropského hlavního města kultury 2015. Posuzuje program jako nástroj city brandingu a zkoumá jeho potenciál.
Abstract:
This thesis aims to describe the programme of Pilsen - European Capital of Culture 2015. It analyzes the programme as a city branding tools and further describes its potential in general.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PECH, Ondřej. Veřejná diplomacie, branding - Plzeň EHMK 2015. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/