Bc. Marek Čierny

Diplomová práce

Level dizajn v RPG hrách s otvoreným svetom

Level design in open world RPGs
Abstract:
The goal of the diploma thesis is to find recurring design patterns in six role-playing games with an open world. First, terms level design, RPG and open world games are explained. Then the six games are analyzed with the purpose of finding similarities in their level design. Based on that, recurring level design patterns are identified in the last chapter.
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá identifikovaním opakujúcich sa dizajnových vzorov v šiestich RPG s otvoreným svetom. Priestor je venovaný charakterizovaniu toho, čo sú to level dizajn, roleplaying hry a čo sú to hry s otvoreným svetom. Ďalšia časť je venovaná analýze konkrétnych hier, kde sú hľadané podobnosti dizajnu týchto hier. Podľa toho sú vytvorené vzory level dizajnu.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
  • Oponent: MgA. Vojtěch Vaněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta