Level dizajn v RPG hrách s otvoreným svetom – Bc. Marek Čierny
Bc. Marek Čierny
Diplomová práce
Level dizajn v RPG hrách s otvoreným svetom
Level design in open world RPGs
Abstract:
The goal of the diploma thesis is to find recurring design patterns in six role-playing games with an open world. First, terms level design, RPG and open world games are explained. Then the six games are analyzed with the purpose of finding similarities in their level design. Based on that, recurring level design patterns are identified in the last chapter.Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá identifikovaním opakujúcich sa dizajnových vzorov v šiestich RPG s otvoreným svetom. Priestor je venovaný charakterizovaniu toho, čo sú to level dizajn, roleplaying hry a čo sú to hry s otvoreným svetom. Ďalšia časť je venovaná analýze konkrétnych hier, kde sú hľadané podobnosti dizajnu týchto hier. Podľa toho sú vytvorené vzory level dizajnu.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r5kuw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: MgA. Vojtěch Vaněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Scalable Mobile Game Architecture: Design and Development
Volodymyr Pukha -
Aspekty kvality přátelství mezi hráči Massive Multiplayer Online Roleplaying Games
Kristýna Tlustáková -
Keď sa dizajn stretáva s obyvateľom: Mestské rytmy, plánovanie verejného priestoru a seniori v Brne.
Lýdia Grešáková -
Analýza majetkové a kapitálové struktury společností RPG RE COMMERCIAL, s.r.o. a RPG RE LAND, s.r.o.
Dominik Čížek -
Analýza onboardingu v RPG hrách z pohľadu semiotiky
Viktória Siváková -
Vývoj konstrukce prostoru v počítačových hrách: Případová studie žánru RPG
Roman Schneider -
Tvorba A-RPG hry v Unity
Leon Grytsak -
Vývoj webové RPG aplikace
Jan Rajnošek