Obchodní a kulturní zvláštnosti Barmy – Markéta Tomková
Markéta Tomková
Bakalářská práce
Obchodní a kulturní zvláštnosti Barmy
Business and Cultural Specifics of Burma
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je nastínit průběh obchodního jednání v Barmě, základy obchodní etikety a kulturní specifika země a dále ověřit hypotézu, zda jsou natolik odlišné od našich zvyklostí, aby zabránily vzájemné komunikaci a obchodnímu vyjednávání mezi občany České republiky a Barmy, anebo tyto záležitosti výrazně zkomplikovaly. Výsledná práce by měla sloužit jako komplexní příručka budoucím investorům …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to outline the process of business negotiation in Burma, business etiquette and cultural specifics of the country and also to verify the hypothesis that they are so different from our practices as to prevent citizens of the Czech Republic and Burma from communicating and doing business with each other, or that they distinctively complicate these matters. The paper should …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25604
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Anna Klosová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25604
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19 and international business negotiation tendencies of Negotiators: A comparative study of face-to-face negotiation versus video negotiation
Niko August Nyman -
Strategies and Tactics of Effective Business Negotiation
Martina KOLMAČKOVÁ -
Linguistic Means in Business Negotiation
Hana ŘIČÁNKOVÁ -
Cross - cultural differences in business negotiation process: Case study Russia, China, USA.
Veronika Makarenko -
Kulturní zvyklosti a etiketa turistů z Ruské federace.
Darya Cherveva -
Business environment, cultural characteristics and business practices of the Dutch market, cooperation with CR
Alžběta Fránová -
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie
Zuzana Dymáčková -
Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti Indie
Katarína Kováčová