Online marketing pro online supermarket – Bc. Tereza Drtinová
Bc. Tereza Drtinová
Diplomová práce
Online marketing pro online supermarket
Online Marketing for Online Grocery Store
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým plánováním pro poměrně nový obor prodeje potravin přes internet. První část práce je věnována analýze literatury a současných marketingových aktivit v oboru. V praktické části je navržena vzorová metodologie postupu tvorby online marketingového komunikačního mixu pro start up online supermarketu. Práce respektuje aktuální situaci v daném oboru a možnosti propagace …víceAbstract:
This diploma thesis deals with marketing plans for a relatively new branch of online grocery. The theoretical part of the dissertation is dedicated to literature analysis and current marketing activities in the field. In the practical part has proposed a model methodology for creating an online communication mix for an online supermarket start-up. The work respects the current situation in the given …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z4nss/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení možností rozvoje internetového obchodování s potravinami
Michal Kopecký -
Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh
Illias Zouad -
Nakupování potravin přes internet v České republice
Sára MARVANOVÁ -
Internetový prodej osobních automobilů
Michal Míka -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto