Bc. Tereza Drtinová
Master's thesis
Online marketing pro online supermarket
Online Marketing for Online Grocery Store
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým plánováním pro poměrně nový obor prodeje potravin přes internet. První část práce je věnována analýze literatury a současných marketingových aktivit v oboru. V praktické části je navržena vzorová metodologie postupu tvorby online marketingového komunikačního mixu pro start up online supermarketu. Práce respektuje aktuální situaci v daném oboru a možnosti propagace …moreAbstract:
This diploma thesis deals with marketing plans for a relatively new branch of online grocery. The theoretical part of the dissertation is dedicated to literature analysis and current marketing activities in the field. In the practical part has proposed a model methodology for creating an online communication mix for an online supermarket start-up. The work respects the current situation in the given …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/z4nss/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2019
- Supervisor: MSc Mirela Moldoveanu
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Posouzení možností rozvoje internetového obchodování s potravinami
Michal Kopecký -
Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh
Illias Zouad -
Nakupování potravin přes internet v České republice
Sára MARVANOVÁ -
Internetový prodej osobních automobilů
Michal Míka -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto