Metoda STP a práce s marketingovým mixem – Bc. Antonín Bojanovský
Bc. Antonín Bojanovský
Master's thesis
Metoda STP a práce s marketingovým mixem
STP method and work with marketing mix
Abstract:
Smyslem této diplomové práce je komplexní pohled na funkčnost, marketingovou propagaci a STP analýzu firmy Aerobot s.r.o. Seznámím v ní čtenáře s aviation businessem, s novými trendy v soukromém letectví a v neposlední řadě s produktem, se kterým chce firma prorazit na tento trh. Cílem mé diplomové práce je definovat produkt, najít vhodné komunikační kanály pro jeho propagaci, potencionální klienty …moreAbstract:
The message of this dissertation is a complex view of the functionality, marketing promotion and STP analysis of Aerobot s.r.o. company. To the readers, I will introduce the aviation business, new trends in a private aviation and last but not least the product which the company would like to enter the market with. The goal of my dissertation is to define the product, find suitable communication channels …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n4rdj/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2011
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Denys Vlasenko -
Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku
Lenka Petráčková -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internetový marketing a jeho trendy
Oles Vasylyev -
Rezervační systém pro soukromé rybníky
Tomáš Kardinál -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Metoda STP a práce s marketingovým mixem
Aneta Lutovská -
Metoda STP a práce s marketingovým mixem
Leona Benešová