Bc. Antonín Bojanovský

Master's thesis

Metoda STP a práce s marketingovým mixem

STP method and work with marketing mix
Abstract:
Smyslem této diplomové práce je komplexní pohled na funkčnost, marketingovou propagaci a STP analýzu firmy Aerobot s.r.o. Seznámím v ní čtenáře s aviation businessem, s novými trendy v soukromém letectví a v neposlední řadě s produktem, se kterým chce firma prorazit na tento trh. Cílem mé diplomové práce je definovat produkt, najít vhodné komunikační kanály pro jeho propagaci, potencionální klienty …more
Abstract:
The message of this dissertation is a complex view of the functionality, marketing promotion and STP analysis of Aerobot s.r.o. company. To the readers, I will introduce the aviation business, new trends in a private aviation and last but not least the product which the company would like to enter the market with. The goal of my dissertation is to define the product, find suitable communication channels …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2011
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní