Metoda STP a práce s marketingovým mixem – Bc. Antonín Bojanovský
Bc. Antonín Bojanovský
Diplomová práce
Metoda STP a práce s marketingovým mixem
STP method and work with marketing mix
Anotace:
Smyslem této diplomové práce je komplexní pohled na funkčnost, marketingovou propagaci a STP analýzu firmy Aerobot s.r.o. Seznámím v ní čtenáře s aviation businessem, s novými trendy v soukromém letectví a v neposlední řadě s produktem, se kterým chce firma prorazit na tento trh. Cílem mé diplomové práce je definovat produkt, najít vhodné komunikační kanály pro jeho propagaci, potencionální klienty …víceAbstract:
The message of this dissertation is a complex view of the functionality, marketing promotion and STP analysis of Aerobot s.r.o. company. To the readers, I will introduce the aviation business, new trends in a private aviation and last but not least the product which the company would like to enter the market with. The goal of my dissertation is to define the product, find suitable communication channels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n4rdj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Denys Vlasenko -
Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku
Lenka Petráčková -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internetový marketing a jeho trendy
Oles Vasylyev -
Rezervační systém pro soukromé rybníky
Tomáš Kardinál -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Metoda STP a práce s marketingovým mixem
Aneta Lutovská -
Metoda STP a práce s marketingovým mixem
Leona Benešová