Bc. Antonín Bojanovský

Diplomová práce

Metoda STP a práce s marketingovým mixem

STP method and work with marketing mix
Anotace:
Smyslem této diplomové práce je komplexní pohled na funkčnost, marketingovou propagaci a STP analýzu firmy Aerobot s.r.o. Seznámím v ní čtenáře s aviation businessem, s novými trendy v soukromém letectví a v neposlední řadě s produktem, se kterým chce firma prorazit na tento trh. Cílem mé diplomové práce je definovat produkt, najít vhodné komunikační kanály pro jeho propagaci, potencionální klienty …více
Abstract:
The message of this dissertation is a complex view of the functionality, marketing promotion and STP analysis of Aerobot s.r.o. company. To the readers, I will introduce the aviation business, new trends in a private aviation and last but not least the product which the company would like to enter the market with. The goal of my dissertation is to define the product, find suitable communication channels …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní