Jan AJCHLER

Bakalářská práce

Vergelijking van graffiti in Nederland en Tsjechië

Phenomenon graffiti in the Netherlands and Czech republic
Anotace:
Cílem této práce je srovnání nelegálního graffiti a street artu v České republice a Nizozemsku. S ohledem na zpoždění, které graffiti v České republice má, ovlivnilo toto umění podobu měst v obou zemích. Cílem práce je srovnání stylu a přístupu autorů k veřejnému prostoru.
Abstract:
The aim of this thesis is comparison of illegal graffiti and street art in the Czech Republic and the Netherlands. With regard to a delay of graffiti in the Czech Republic influenced this art face of cities in both countries. The aim of this thesis is comparison of style and attitude of authors to the public space.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Eva Brázdová Toufarová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

AJCHLER, Jan. Vergelijking van graffiti in Nederland en Tsjechië . Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 5ooi9f 5ooi9f/2
4. 5. 2017
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
5. 5. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.