Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl – Michaela Tomková
Michaela Tomková
Diplomová práce
Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl
The Effects of Brand Extension Strategy, Beer Industry Case Study
Anotace:
V dnešní době, především na trhu s rychloobrátkovým spotřebním zbožím, je zapotřebí odlišit produkty od konkurence. Jednou z možných strategií je extenze značky. Hlavním cílem této práce je analyzovat efekty extenze značky s důrazem na pivní průmysl. Teoretická část práce poskytuje přehled primárního a sekundárního výzkumu, který se týká nových trendů a faktorů ovlivňujících úspěch extenze značky. …víceAbstract:
Today there seems to be an increasing number of products similar to one another, especially on the fast-moving consumer goods market. Due to this recent trend, differentiation is necessary for companies to define their brand in relation to its competitors. One of the possibilities is the implementation of the brand extension strategy. The main objective of this master thesis is to investigate and analyze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52349
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Veronika Hořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52349
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
Lukáš Balík -
Repositioning of the Brand Frisco
Nikola Klimešová -
Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení
Natálie Chábová -
Relaunch značky Frisco s důrazem na komunikační strategii.
Milena Uhrová