Nikola Klimešová

Diplomová práce

Repositioning of the Brand Frisco

Repositioning značky Frisco
Anotace:
Cílem diplomové práce je prozkoumat důvody pro a zhodnotit výsledky nedávného repositioningu značky Frisco, jež proběhl v roce 2013. V teoretické části práce jsou analyzovány klasické teorie značky společně s poměrně novou teorií tzv. "Archetypů značky". V praktické části práce je na základě výzkumu spotřebitelů, vývoje trhu, historie značky a analýzy společnosti Plzeňský Prazdroj navržena SWOT analýza …více
Abstract:
The main goal of the master's thesis is to find reasons for and assess the results of recent repositioning of the brand Frisco conducted in 2013. In the theoretical part, main brand theories are analyzed together with a recent theory of so-called "Brand Archetypes". In the practical part, based on own consumer survey, market trends, brand history and company research, a brand SWOT analyses is conducted …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Marija Tisovski

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43563