Pohled učitelů středních škol na vzdělávání žáků v rámci integrace a inkluze. – Lubomír Trávníček
Lubomír Trávníček
Bachelor's thesis
Pohled učitelů středních škol na vzdělávání žáků v rámci integrace a inkluze.
View of the secondary school teachers on the education of students in the framework of inclusion
Anotácia:
V bakalářské práci bude zpracováno téma Pohled učitelů středních škol na vzdělávání žáků v rámci integrace a inkluze. Cílem teoretické části je objasnit problematikou žáků se speciálními vzdělávacími a výchovnými potřebami na ško-lách. Dalším cílem je nastínit příslušná podpůrná opatření a problematiku škol-ských poradenských pracovišť, která se školami v případě žáků se speciálními vzdělávacími a …viacAbstract:
The topic View of the secondary school teachers on the education of students in the framework of inclusion will be processed in the Bachelor's thesis .The aim of the theoretical part is to clarify the issue of students with special educational and training needs of the schools. Another objective is to outline the appropriate support measures and the problems of school counseling sites that cooperate …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRÁVNÍČEK, Lubomír. \textit{Pohled učitelů středních škol na vzdělávání žáků v~rámci integrace a~inkluze.}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut of Lifelong Learning. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/5ph9bk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / odbor:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová