Netextové vizualizace informací při výuce geografie: zhodnocení významu – Bc. Adriana PEŘICHOVÁ
Bc. Adriana PEŘICHOVÁ
Diplomová práce
Netextové vizualizace informací při výuce geografie: zhodnocení významu
Non-text visualisation of information in teaching geography: assessment of importance
Anotace:
Diplomová práce se zabývá netextovými vizualizacemi informací při výuce geografie. V rámci teoretické části je provedena rešerše teoretických poznatků o tomto tématu. V praktické části jsou vytvořeny výukové materiály - dva pomocí vizuálií a dva pomocí textu a didaktický test. Tyto materiály poté byly využity pro experimentální výuku a na základě testu vyhodnoceny výsledky. Výzkum proběhl na střední …víceAbstract:
The diploma thesis deals with non-text visualizations of information in the teaching of Geography. As part of the theoretical part, a literature search on this topic was made. In the practical part, teaching materials are created - two using visuals and two using text and a didactic test. These materials were then used for experimental teaching and the results were evaluated based on the test. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Martin Jurek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEŘICHOVÁ, Adriana. Netextové vizualizace informací při výuce geografie: zhodnocení významu. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování – covid–19.
Helena Zelníčková -
Problematika přechodu ze základní na střední školu ve vyučování matematiky
Michaela Dvořáková -
Využití mezipředmětových vztahů ve vyučování českému jazyku na střední škola
Jana BŘEZINOVÁ -
Využití mezipředmětových vztahů ve vyučování českému jazyku na střední škola
Jana BŘEZINOVÁ -
Význam učitelských otázek ve vyučování na střední škole
Barbora Hejná -
Využití ICT u žáků středních odborných škol při vyučování a přípravě na vyučování
Karolina Vydrová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Vizuálie v učebnicích geografie a jejich vliv na vznik miskoncepcí
Petr TRAHORSCH
Název
Vložil
Vloženo
Práva