Problematika přechodu ze základní na střední školu ve vyučování matematiky – Bc. Michaela Dvořáková
Bc. Michaela Dvořáková
Diplomová práce
Problematika přechodu ze základní na střední školu ve vyučování matematiky
Transition from Elementary School in to High School in teaching mathematics
Anotace:
Diplomová práce Problematika přechodu ze základní na střední školu ve vyučování matematiky se zabývá možnostmi volby školy po ukončení devátého ročníku základní školy s ohledem na matematické vzdělávání. Jsou zde vypsány standardy pro výstupy ze všech kategorií, časová dotace hodin matematiky a mimo jiné pohled na tuto problematiku z psychologického hlediska. V praktické části jsou analyzovány a komentovány …víceAbstract:
Thesis: Transition from Elementary School in to High School in teaching mathematics focuses on choices students may make upon completion of their 9th (elementary) grade, based on a depth and quality of the math education offered. The theoretical section offers an overview of standards for outputs in all categories, including time dedicated to math education, as well as psychological impact. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hxtda/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: doc. RNDr. Jaroslav Beránek, CSc.
- Oponent: RNDr. Růžena Blažková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Sbírka úloh pro přípravu k jednotné přijímací zkoušce z matematiky na střední školy
Kristýna PEKAŘÍKOVÁ -
Potřeby a efekty státní přijímací zkoušky na SŠ
Eva LUDVÍKOVÁ -
Analýza výsledků přijímacích zkoušek do bakalářského stupně oboru Geografie se zaměřením na vzdělávání
Michaela BOUDOVÁ -
Upper Secondary School Students' Motives and Preparation for the C1 Advanced
Daniela Paličková -
Upper Secondary School Students’ Perceptions about Learner Autonomy in Preparation for B2 First
Martina Ambrozová -
Life and Institutions of English Speaking Countries in Textbooks for Secondary School
Michaela Šafářová -
Teaching Culture in an Upper Secondary School in the Czech Republic
Katarína Gábryšová -
Methodology of Culture-related Topics in Secondary School Teaching
Klára Sedláčková