Využití strukturovaného učení v mateřských školách speciálních – Bc. Markéta Táborská
Bc. Markéta Táborská
Master's thesis
Využití strukturovaného učení v mateřských školách speciálních
Application of Structured Teaching at Special Nursery Schools
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice využití strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra a dalšími neurovývojovými poruchami, včetně specifikace edukačních pomůcek využívaných při implementaci do pedagogické praxe. V teoreticky orientované části diplomové práce jsou charakterizovány poruchy autistického spektra a další neurovývojové poruchy, popsány problémové oblasti vývoje dítěte …moreAbstract:
The thesis addresses the use of structured learning in children with autistic spectrum disorder and other neurodevelopmental disorders, including the specification of educational aids used in the implementation of pedagogical practice. The theoretically oriented part of the thesis characterizes autistic spectrum disorders and other neurodevelopmental disorders, describes the problem areas of development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM7877
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2024
- Supervisor: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Pavel Zikl, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TÁBORSKÁ, Markéta. \textit{Využití strukturovaného učení v mateřských školách speciálních}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/5ps08s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 1. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami / Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami
Theses on a related topic
-
Didaktické pomůcky a jejich využití v praxi pro žáky s autismem na 1. stupni základní školy
Markéta MAJEROVÁ -
Didaktické pomůcky v hodinách dějepisu na 2. stupni základních škol
Ludmila Nejmanová -
Didaktické pomůcky využívané v oblasti matematiky při edukaci žáků s poruchami autistického spektra
Martina ZABAVSKÁ -
Strukturované učení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Daniela BARÁKOVÁ -
Aplikace strukturovaného učení a tvorba učebních pomůcek strukturovaného učení pro žáky s PAS ve speciální mateřské škole
Markéta TÁBORSKÁ -
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková -
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Jitka Mikuláštíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
30/1/2024
Kohout, J.
30/1/2024