Vnímání drogově závislého jedince v rámci výchovné skupiny diagnostického ústavu. – Bc. Daniel Kůra
Bc. Daniel Kůra
Diplomová práce
Vnímání drogově závislého jedince v rámci výchovné skupiny diagnostického ústavu.
The perception of drug addict pupil within a group of pupils with court-ordered institutional or protective care.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímáním drogově závislého jedince ostatními členy konkrétní výchovné skupiny diagnostického ústavu. Cílem práce je tedy zjistit, jak jednotliví členové konkrétní výchovné skupiny vnímají drogově závislého člena výchovné skupiny a které projevy chování vnímají pozitivně a které naopak negativně. Pro zjištění informací byl použit polostrukturovaný rozhovor. Následná analýza …víceAbstract:
The diploma thesis is dealing with the perception of drug addict person by other members of particular educational groups from a diagnostic institute. The aim of this thesis is to find out how particular members of educational groups are perceiving the drug addict member of the educational group and which behave they see in a positive way and vice versa. For the research of information was used the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xy3jj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Applications of Art Therapy in the Dual Disorders Treatment
Eva Vítková -
Dospívání a drogová závislost: faktory ovlivňující proces překonávání drogové závislosti
Helena Marešová -
Poruchy chování u dětí v dětském domově a dopady na péči o ně optikou vychovatele
Lenka Maurová -
Poruchy chování žáků na střední škole se stanovenou ústavní výchovou
Jana Sedláková -
Agresivní poruchy chování u dětí s nařízenou ústavní výchovou
Simona Lásková -
Poruchy chování a jejich specifika v zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy
Tereza Lehečková -
Poruchy chování dospívajících dětí umístěných ve školských zařízeních s ústavní nebo ochrannou výchovou
Olga Kalašová -
Poruchy chování u dětí umístěných v DD a DDŠ z pohledu vychovatele
Kateřina Rajnohová