Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh – Viet Lai Duc
Viet Lai Duc
Bakalářská práce
Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh
Marketing analysis of the new product launch
Anotace:
Práce s zabývá marketingovou analýzou uvedení specifického produktu na český trh. Cílem práce je analýza marketingového prostředí a procesu segmentace trhu, targetingu a positioningu. Bakalářská práce by měla posloužit jako podklad pro vytváření marketingovou strategii pro zavádění podobných produktů na trh. Práce je koncipována do dvou částí, teoretické a praktické. Vteoretické části jsou uvedeny …víceAbstract:
The thesis deals with marketing analysis of the product launching of the specific product on the Czech market. The aim is to analyze marketing environment and the process of market segmentation, targeting and positioning. Thesis should serve as a basis for creating a marketing strategy for product launching of similar products on the market. The work is divided into two parts, theoretical and practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48577
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2016
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Thuy Duong Trinh
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48577
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Uvedení výrobku na trhu v oblasti IT technologií na území ČR
Michal Dolina -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Ochrana veřejného zdraví se zaměřením na přestupky na úseku bezpečnosti výrobků
Adéla VRBOVÁ -
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása -
Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh
Leoš Lacina -
Marketingová analýza uvedení nového výrobku na trh pro oblast vodního hospodářství
Jan Plíhal -
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
David Procházka -
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
Jana Synková