Mgr. Šárka Hamplová, BBA

Master's thesis

Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky

Purchasing Behaviour of Consumers Selecting Skin Care Products
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou kupního chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky. Teoretická část se blíže věnuje zpracování hlavních faktorů a marketingu. Praktická část uvádí šetření, které analyzuje spektrum několika faktorů, jež ovlivňují jedince při nákupu. Dotazníková metoda je zaměřena na žákyně středních škol a na ženy ve středním a zralejším věku. Následuje porovnání rozdílných …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on the problematics of buying behaviour during selection of skin cosmetics. Theoretic part is closer focused on analysis of main factors and marketing. Practical part shows investigation which analyses the spectrum of several factors which have influence to individuals during buying. The questionnaire method aims at schoolgirls of secondary school and at women in the middle …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 5. 2017
  • Supervisor: RNDr. Barbora Javorová
  • Reader: Ing. Peter Marinič, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Teacher Training of Specialized Subjects for Secondary Schools