Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky – Mgr. Šárka Hamplová, BBA
Mgr. Šárka Hamplová, BBA
Master's thesis
Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky
Purchasing Behaviour of Consumers Selecting Skin Care Products
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou kupního chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky. Teoretická část se blíže věnuje zpracování hlavních faktorů a marketingu. Praktická část uvádí šetření, které analyzuje spektrum několika faktorů, jež ovlivňují jedince při nákupu. Dotazníková metoda je zaměřena na žákyně středních škol a na ženy ve středním a zralejším věku. Následuje porovnání rozdílných …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the problematics of buying behaviour during selection of skin cosmetics. Theoretic part is closer focused on analysis of main factors and marketing. Practical part shows investigation which analyses the spectrum of several factors which have influence to individuals during buying. The questionnaire method aims at schoolgirls of secondary school and at women in the middle …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ykqi8/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2017
- Supervisor: RNDr. Barbora Javorová
- Reader: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Teacher Training of Specialized Subjects for Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
Stephanie Aduku -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Ali Karimli -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli