Využití Maple v elektronické podpoře výuky matematiky – Mgr. Marek Vaďura
Mgr. Marek Vaďura
Diplomová práce
Využití Maple v elektronické podpoře výuky matematiky
Using Maple in e-learning of teaching mathematics
Anotace:
Cílem této práce je zanalyzovat historii a využití systému Maple při elektronické podpoře výuky matematiky a zejména připravit jednoduchý kurz procvičování základů předmětu Matematická analýza. K tomuto účelu jsou v práci použity maplety, mapletovské výukové objekty a naprogramovány procedury k podpoře interaktivity kurzu.Abstract:
The target of this thesis is to analyse history and usage of computer aided education with a mathematical system Maple and mainly to work out an e-learning course focused on practicing the basics of a Mathematical Analysis course. The maplet technology, maplet learning objects and programming routines are used to support interactivity in this computer aided course.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n9fz2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2007
- Vedoucí: prof. RNDr. Jiří Hřebíček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství výpočetní techniky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Inovace výuky předmětu Matematika II na FAI UTB ve Zlíně elektronickou podporou obsahující ukázky řešení v prostředí Mathematica\nl{}
Stanislav TALAŠ -
Inovace výuky předmětu Matematika I na FAI UTB ve Zlíně elektronickou podporou obsahující ukázky řešení vybraných úloh v prostředí Mathematica.
Dalibor KLUČKA -
Matematická analýza v aplikacích
Eva Jamborová -
Středoškolská matematická analýza na interaktivní tabuli
Kristýna Kučerová -
Matematická analýza na středních školách v 1. polovině 20. století
Kateřina Voglová -
Integrální počet s programem Sage
Adam Weicht -
Infinitezimální počet v úlohách s fyzikální tématikou při výuce studentů učitelství matematiky
Tomáš KRÉZEK -
Integrální počet s programem Maxima
Tomáš Stolařík