Analýza životního cyklu produktu – Ing. František David
Ing. František David
Bakalářská práce
Analýza životního cyklu produktu
Analyse of product life cycle
Anotace:
Analýze životního cyklu produktu by mělo být v každé společnosti věnováno dostatek pozornosti. Nejinak je tomu i v rámci zpracování mé bakalářské práce. V teoreticko-metodologické části je nahlíženo na produkt jako součást marketingového mixu, kterým je průběh křivky životnosti velmi ovlivňován. Čtenář je seznámen se všemi fázemi životního cyklu produktu, včetně těch, které se podílí velkou měrou na …víceAbstract:
Every company should pay enough attention to the analysis of the Product Life Cycle (PLC). It is just like that in the elaboration of my bachelor thesis. In the teoretical-methodological part the product is considered a part of the marketing mix. This mix impacts a lot the PLC. All the phases of the PLC are introduced to the reader. Phases that participate to a great degree on the successful implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zykgi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
Věra Hráská -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Albina Salakhutdinova -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Iva Jančíková -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Jana Štindlová -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Dominika Loudová -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Irena Veselá