Marketingová komunikace vybrané společnosti – Františka Kařízková
Františka Kařízková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing Communication of a Selected Company
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti KAP ATELIER s.r.o. V první části se práce zabývá teoretickým prozkoumáním dané problematiky včetně moderních forem a aktuálních trendů. Následuje představení vybraného podniku a analyzování jeho současné marketingové komunikace. Důležitou součástí práce je také provedení a následné vyhodnocení dotazníkového šetření spokojenosti se …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of KAP ATELIER s.r.o. The first part gives a theoretical background of the issue including modern forms and contemporary trends and is followed by the introduction of the chosen company and the analysis of its current marketing communication. The next part of the work is dedicated to the conducted research and subsequently to the evaluation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Zverejniť od: 9. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Světlana Myslivcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kařízková, Františka. Marketingová komunikace vybrané společnosti. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová
Názov
Vložil
Vložené
Práva