Podnikatelský plán na založení značky SAOLA Studio – Ha My Nguyen
Ha My Nguyen
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán na založení značky SAOLA Studio
Business plan of the brand SAOLA Studio
Abstract:
Předmětem této práce je vytvoření podnikatelského plánu na zrealizování nového podniku. Zvolila jsem si vlastní značku, kterou bych si chtěla založit, jež nese název SAOLA Studio. První část bakalářské práce je teoretická, která shrnuje základní informace týkající se podnikatelské činnosti, legislativní náležitosti, a především teorii a celkovou strukturu samotného podnikatelského plánu. V praktické …moreAbstract:
The subject of this thesis is the realization of a business plan for launching a new brand. I have chosen my own brand that I want to establish, named SAOLA Studio. The first part of the bachelor's thesis is theoretical, summarizing basic information related to business activities, legislative requirements, and primarily the theory and overall structure of the business plan itself. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Vladimíra Khelerová, CSc.
- Reader: Marie Dohnalová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NGUYEN, Ha My. \textit{Podnikatelský plán na založení značky SAOLA Studio}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/5qiian/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in Creative Industries
Theses on a related topic
-
Založení právnické osoby pro podnikání (právní a ekonomické aspekty, volba formy, výhody a nevýhody jednotlivých forem, postupy a běžné fungování)
Bělohlávková Bělohlávková -
A Business Plan for the Establishment of a Korean BBQ Restaurant
Monika Čížová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Business Plan
Askat Zhaparov -
Business plan for a ramen bar in Prague with emphasis on marketing
Le Minh Nhat Pham -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights