Vliv rodinného prostředí na edukační proces žáků s postižením – Bc. Monika Ježková
Bc. Monika Ježková
Diplomová práce
Vliv rodinného prostředí na edukační proces žáků s postižením
The influence of family environment on the educational process of disabled pupils
Anotace:
JEŽKOVÁ, Monika: Vliv rodinného prostředí na edukační proces žáků s postižením. Diplomová práce. Brno MU, 2010, s. 73. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola vysvětluje podstatu, příčiny, klinické projevy dětské mozkové obrny a její kombinace s jinými postiženími.Druhá kapitola je zaměřena přímo na rodinu. Jak rodiče reagují a vyrovnávají se s tím, že jim do života vstoupilo postižené dítě …víceAbstract:
JEŽKOVÁ, Monika: The influence of family environment on the educational process of disabled pupils. Diploma thesis. Brno MU, 2010, p. 73. There are four chapters in the thesis. The first chapter explains the nature, causes, clinical signs of infantile cerebral paralysis and its combination with other handicaps.The second part of the thesis is directly concentrated on the reactions of the family members …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a0hp3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas -
Children with Disability in Families at Risk in Russian Federation: Social Work Approaches
Anastasia KARPUNINA -
Early Intervention for Children with Disability: The Parameters Necessary for Effective Implementation.
Joy Sade OKOYE -
Adaptace rodičů na nové podmínky související se zařazením dvouletých dětí do předškolního vzdělávacího zařízení
Tereza Slavíčková -
Adaptace rodičů na kooperaci s mateřskou školou
Kateřina Spurná -
Proces adaptace dítěte na kochleární implantát z pohledu rodičů
Kateřina KAČMARČÍKOVÁ -
Rodinná podpora studentů první generace v období adaptace na vysokou školu z pohledu studentů a jejich rodičů
Lucie Faltusová -
Analýza postojů intaktních žáků v třídním kolektivu žáka s mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání
Barbora Hrabcová