Ing. Antonín Kühtreiber

Diplomová práce

Vizualizace základních grafických primitiv a jevů v 3D scéně

Implementation of basic graphical primitives and effects in a 3D scene
Anotace:
Práce se zabývá problematikou zobrazování problematikou zobrazení základních grafických primitiv na 3D scéně. V teoretické části se konkrétně jedná o krátký přehled vybraných knihoven pro zobrazení 3D scény a následně i bližší pohled na vybranou knihovnu kterou je OpenGL. V praktické části je vytvořena jednoduchá aplikace, která demonstruje užití OpenGL k zobrazení primitiv a jevů na 3D scéně.
Abstract:
This thesis focuses on the issue of rendering the basic graphics primitives in a 3D scene. The theoretical part deals specifically with a brief overview of selected libraries for rendering 3D scene and subsequently also a closer look at the selected library which is OpenGL. In the practical part is created a simple application which demonstrates the using of OpenGL to render primitives and effects …více
 

Klíčová slova

grafická API 3D OpenGL JOGL shader
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Petr Veselý

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kühtreiber, Antonín. Vizualizace základních grafických primitiv a jevů v 3D scéně. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky

Univerzita Pardubice

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie

Práce na příbuzné téma