Vizualizace základních grafických primitiv a jevů v 3D scéně – Ing. Antonín Kühtreiber
Ing. Antonín Kühtreiber
Diplomová práce
Vizualizace základních grafických primitiv a jevů v 3D scéně
Implementation of basic graphical primitives and effects in a 3D scene
Anotace:
Práce se zabývá problematikou zobrazování problematikou zobrazení základních grafických primitiv na 3D scéně. V teoretické části se konkrétně jedná o krátký přehled vybraných knihoven pro zobrazení 3D scény a následně i bližší pohled na vybranou knihovnu kterou je OpenGL. V praktické části je vytvořena jednoduchá aplikace, která demonstruje užití OpenGL k zobrazení primitiv a jevů na 3D scéně.Abstract:
This thesis focuses on the issue of rendering the basic graphics primitives in a 3D scene. The theoretical part deals specifically with a brief overview of selected libraries for rendering 3D scene and subsequently also a closer look at the selected library which is OpenGL. In the practical part is created a simple application which demonstrates the using of OpenGL to render primitives and effects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Petr Veselý
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kühtreiber, Antonín. Vizualizace základních grafických primitiv a jevů v 3D scéně. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
Alexej Fedorenko -
Porovnání grafických programovacích rozhraní OpenGL a Vulkan
Antonín OLŽBUT -
Využití API grafického chipu Intel 2700G
Vladimír Hynek