Implementace algoritmů pro zpracování 2D mapy herní strategie v prostředí Unity – František Kubálek
František Kubálek
Bachelor's thesis
Implementace algoritmů pro zpracování 2D mapy herní strategie v prostředí Unity
Implementation of Algorithms for Processing 2D Maps of Game Strategy in Unity
Abstract:
Cílem práce je v prostředí Unity provést návrh a implementaci vhodných algoritmů zjišťující oblasti těžební lokace v 2D-mapě herní strategie 'Mine World'. Součástí práce je porovnání složitosti těchto implementovaných algoritmů, ale také diskuse nad zvolenými datovými strukturami. V práci bude navíc dle možností provedena implementace algoritmů hledání žil a těžby zohledňující finanční náklady na prováděné …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Elektrotechnika a informatika / Applied Informatics
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.